Întrebări Generale
Veți găsi în această secțiune toate întrebările frecvente. Dacă aveți nevoie de informații suplimentare, nu ezitați să ne contactați.
Sunt vehiculele asigurate?
Da, toate vehiculele noastre au asigurare obligatorie de răspundere civilă auto (RCA) și asigurare CASCO.
Care sunt metodele de plată pentru serviciile de închiriere auto?
Puteți plăti în numerar, prin PayPal sau prin transfer bancar.
Cum pot închiria o mașină?
Puteți închiria o mașină făcând pur și simplu clic pe butonul de acasă din meniu sau sunând la +40752264004. Dacă alegeți să rezervați o mașină online, vă vom contacta pentru a confirma rezervarea dumneavoastră.
Pot schimba mașina după rezervare?
Da. Dacă doriți să schimbați sau să anulați rezervarea unei mașini după ce ați aprobat-o, vă rugăm să sunați la +40752264004 sau să ne contactați folosind informațiile de contact furnizate pe pagina de Contacte.
De unde pot lua mașina și unde ar trebui să o returnez?
Puteți lua mașina de la adresa Str. Lucian Blaga nr. 6B, Mediaș. Dacă ați rezervat o mașină pentru mai mult de trei zile, putem livra mașina la locația aleasă de dumneavoastră. Mașina trebuie returnată la o locație convenită în Mediaș.
Ce ar trebui să fac dacă mașina se defectează?
Dacă mașina se defectează, vă rugăm să ne sunați imediat la +40752264004.
Livrați mașini în afara orasului Medias?
Da, vă vom livra mașina la locația dorită pentru un preț suplimentar.
Când vă pot contacta?
Ne puteți suna la orice oră, 24/7, la numărul de telefon +40752264004.
Sunt hărți în mașină?
Da, dacă doriți, vă putem furniza hărți ale României gratuit.